Monday, January 9, 2012

Melodifestivalen 2012: The running order

The Melodifestivalen 2012 is getting closer and closer, in 3 weeks everything is going to start and im sure its going to be amazing, something very important in the MF is the running order and we got it today, here it is:

Deltävling 1: Växjö - 4 februari
1. Sean Den Förste Banan - Sean Banan
2. På väg - Abalone Dots
3. I Want To Be Chris Isaak (This Is Just The Beginning) - The Moniker
4. The Boy Can Dance - Afro-Dite
5. Mystery - Dead by April
6. Salt & Pepper - Marie Serneholt
7. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
8. Euphoria - Loreen

Deltävling 2: Göteborg - 11 februari
1. Soldiers - Ulrik Munther
2. Baby Doll - Top Cats
3. I din himmel - Sonja Aldén
4. Aldrig aldrig - Andreas Lundstedt
5. Stormande hav - Timoteij
6. Shout It Out - David Lindgren
7. Det går för långsamt - Mimi Oh
8. Ge aldrig upp - Thomas Di Leva

Deltävling 3: Leksand - 18 februari
1. Youngblood - Youngblood
2. I mina drömmar - Maria BenHajji
3. Förlåt mig - Mattias Andréasson
4. Just A Little Bit - Love Generation
5. Sanningen - Carolina Wallin Pérez
6. Lovelight - Andreas Johnson
7. Why Am I Crying - Molly Sandén
8. Mirakel - Björn Ranelid feat. Sara Li

Deltävling 4: Malmö - 25 februari
1. The Girl - Charlotte Perrelli
2. Allting blir bra igen - OPA!
3. Land of Broken Dreams - Dynazty
4. Don't Let Me Down - Lotta Engberg och Christer Sjögren
5. Goosebumps - Hanna Lindblad
6. Kyss mig - Axel Algmark
7. Why Start A Fire - Lisa Miskovsky
8. Amazing - Danny Saucedo
Photos: Carl-Johan Söder/SVT

No comments:

Post a Comment